Kommerkors premiums naar buitenland

 De opvallende premiums van Kommerkors vallen ook buiten Nederland in de smaak. Dit jaar ontwikkelden wij drie premiums voor supermarktketens in Turkije en Tsjechië.

Voor het Turkse Migros en het Tsjechische Albert bedachten we varianten op de succesvolle Boer’nleven campagne, die we vorig jaar voor Albert Heijn ontwierpen. Deze campagnes laten kinderen op een speelse en leerzame manier kennismaken met het boerenbedrijf. Zij kunnen 24 verschillende kartonnen figuurtjes sparen, deze eenvoudig zelf in elkaar zetten en in een grote kartonnen boerderij plaatsen. Voor de klanten van Migros ontwierpen we ook een groot, driedimensionaal kartonnen paard.

WK ijshockey

Voor supermarktketen Albert vrolijkte Kommerkors het wereldkampioenschap ijshockey in Tsjechië op met twaalf premiums, Fanďuláků genaamd. Met deze grappige poppetjes laten de Tsjechische fans zien dat ze hun nationale team steunen. De premiums zien eruit als kleine ijshockeyspelers. Zij dragen een ribbon met een vrolijke aanmoediging. En met hun plakvoetjes zijn ze gemakkelijk overal op te plakken: op kleding, auto’s en ramen.

Van de premiums is ook een grote variant beschikbaar, de Fandulák.  Verder kunnen de fans bretels krijgen in de kleuren van de Tsjechische vlag, waarmee ze de uitslag kunnen voorspellen. Deze bretels heten Fandicí Kšandy.